OBAVIJEST O NAČINU PODNOŠENJA PISANOG PRIGOVORA POTROŠAČA
Verzija 2, svibanj 2022. godine, Zadar, Republika Hrvatska
Sukladno čl. 10. Zakona o zaštiti potrošača, obavještavamo potrošače da prigovor na kvalitetu naših usluga mogu podnijeti u pisanom obliku na jedan od sljedećih načina:
- Osobnom predajom u poslovnim prostorijama Društva na adresi: Ulica dr. Franje Tuđmana 80, Zadar
- Putem pošte na adresu: NutriMed, vl. Damir Štrbac, Ulica dr. Franje Tuđmana 80, 23000 Zadar
- Putem elektroničke pošte na e-mail adresu: info@nutrimed.hr
Na zaprimljeni prigovor bez odgađanja ćemo potvrditi primitak prigovora u pisanom obliku.
Odgovor na prigovor dostavit ćemo u pisanom obliku najkasnije u roku od 15 dana od dana zaprimanja prigovora te se jasno izjasniti o prihvaćanju ili neprihvaćanju osnovanosti prigovora.
U prigovoru je potrebno navesti poštansku ili e-mail adresu za komunikaciju (za dostavu potvrde o primitku prigovora i odgovora na prigovor).
Osobni podaci podnositelja prigovora navedeni u prigovoru obrađuju se isključivo u svrhe rješavanja podnesenog prigovora i kontaktiranja podnositelja prigovora u vezi s prigovorom. Društvo neće obrađivati osobne podatke na način koji nije u skladu s navedenim svrhama. Osobni podaci čuvat će se godinu dana od dana primitka pisanog prigovora potrošača.