OBAVIJEST O NAČINU PODNOŠENJA PISANOG PRIGOVORA POTROŠAČA

Verzija 2, svibanj 2022. godine, Zadar, Republika Hrvatska

Sukladno čl. 10. Zakona o zaštiti potrošača, obavještavamo potrošače da prigovor na kvalitetu naših usluga mogu podnijeti u pisanom obliku na jedan od sljedećih načina:

  • Osobnom predajom u poslovnim prostorijama Društva na adresi: Ulica dr. Franje Tuđmana 80, Zadar
  • Putem pošte na adresu: NutriMed, vl. Damir Štrbac, Ulica dr. Franje Tuđmana 80, 23000 Zadar

Na zaprimljeni prigovor bez odgađanja ćemo potvrditi primitak prigovora u pisanom obliku.

Odgovor na prigovor dostavit ćemo u pisanom obliku najkasnije u roku od 15 dana od dana zaprimanja prigovora te se jasno izjasniti o prihvaćanju ili neprihvaćanju osnovanosti prigovora.

U prigovoru je potrebno navesti poštansku ili e-mail adresu za komunikaciju (za dostavu potvrde o primitku prigovora i odgovora na prigovor).

Osobni podaci podnositelja prigovora navedeni u prigovoru obrađuju se isključivo u svrhe rješavanja podnesenog prigovora i kontaktiranja podnositelja prigovora u vezi s prigovorom. Društvo neće obrađivati osobne podatke na način koji nije u skladu s navedenim svrhama. Osobni podaci čuvat će se godinu dana od dana primitka pisanog prigovora potrošača.

Zatražite termin

Pošaljite nam poruku i mi ćemo Vam odgovoriti u najkraćem mogućem roku.

Molimo ispunite sva tražena polja.
Molimo ispunite sva tražena polja.
Molimo ispunite sva tražena polja.
Image

Radno vrijeme:

Ponedjeljak - po dogovoru
Utorak - po dogovoru
Srijeda - po dogovoru
Četvrtak - po dogovoru
Petak - po dogovoru

ODRICANJE OD ODGOVORNOSTI: Sadržaj ovog web mjesta NE smije se koristiti kao zamjena za savjet licenciranog veterinara, odgovarajućeg kvalificiranog i licenciranog liječnika, nutricioniste ili drugog kvalificiranog zdravstvenog radnika. Ovdje navedeni podaci i informacije služe samo u opće informativne svrhe. Pogledajte cjelovite uvjete korištenja ovdje.

Pretraživanje:

X

Right Click

No right click